søndag 6. desember 2020

I EN ALDER AV 53 ÅR

Ja, i kveld spiste jeg altså mitt første måltid med lutefisk! Jeg har aldri likt den geléaktige fisken, og har alltid fått servert kveite når mamma inviterte oss hjem på denne retten. Men i kveld skulle det ikke lages noe ekstra til meg. Det hadde jeg sjøl bestemt. Min bror Jan er flink til å lage mat. Lutefisken har han omhyggelig valgt ut, og krydret akkurat passe.Og god ble den! 🤗Jeg har hentet furu- og granbar, to typer mose, kongler og noen tørrkvister i skogen, og med noen amaryllis og svibler lagde jeg to dekorasjonene idag.
Litt nærmere jul kan det hende at det puttes noen julekuler oppi dekorasjonene.
Det ble en liten blanding av høst- og juldekket bord. Servietter med grevinnen og hovmesteren passet bra i kveld. 
Vi var fem til bords som fikk nyte god mat og godt drikke her hos oss i kveld. 😍


DOING IT BY MYSELF! 💪🪚🪛🥰

Jeg er slett ingen tilhenger av å bruke engelske ord istedetfor norske, men nå passa det så bra å bruke overskrifta Doing it by myself vedrø...