torsdag 4. juni 2020

SOM JEG GLEDER MEG! 🤗💖

"Forundringspakken" kom idag! 🤗👌👏
For å gjøre lossinga av 6 meter lang og tung last enklere, ble delene til hagestua levert hos min svoger Kristian nå på formiddagen. I kveld blir varene lastet over på traktorhenger, og flyttes så til gårdsplassen hos oss. 😊
Her ligger taket og stendere til veggene.
Og her er glassdørene! 😊

Stor glede over denne hagestua som jeg har ønsket meg i mange år! Vi snakket om å lage oss noe sånt der vi bodde før også, men vi kom aldri så langt. Men nå har også denne drømmen blitt til virkelighet, og jeg ser så fram til å få den ferdig oppsatt! 🤗

Kl. 22.30: Materialene har ankommet Skogbrynet 34, og Lars har allerede pakket ut og lagt utover noe av det til jeg kom hjem fra jobb! 🤗❤

Han er visst nesten like ivrig som meg! 😍 Han håper å få montert stendere og taket før helga er omme. Til uka blir det jobbreise til Bergen for ham, så da blir det litt stillstand. Vi håpte at han kunne ta ut ei uke avspasering kommende uke, men det gikk dessverre ikke. 
For den som lurer - paviljongstativet skal naturligvis plukkes ned. Antar det blir i morgen. 😊

ÅRETS NASJONALDAG 🥳🇧🇻🌞

ble den varmeste 17. mai som noensinne er målt, og den fineste rent værmessig! 🌞🇧🇻 Det ble tidlig i uka klart at bunaden ikke fikk komme ...